VW Golf R32 Forum banner

01274 - Silnik pozycjonowania klapy przepływu powietrza (V71)

1 reading
25K views 18 replies 6 participants last post by  Jonnyboy82  
#1 ·
Czy ktoś miał ten kod w swoim mk4 r32? Jeśli tak, jaka była diagnoza i jak to naprawić?

Spędziłem trochę czasu szukając w internecie, ale bez rezultatu!

01274 - Silnik pozycjonowania klapy przepływu powietrza (V71)

37-00 - Uszkodzony

Dzięki
 
#3 ·
To silnik, który kontroluje klapę recyrkulacji klimatyzacji/klimatyzacji za/nad schowkiem.

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3016960-V71-blend-flap-motor
Dzięki za to, kolego. Przyjrzałem się temu trochę bardziej na innym wątku vwvortex i mówi się, że klimatyzacja wymaga ponownego napełnienia. To może być mój problem, ponieważ wymieniłem chłodnicę klimatyzacji, ponieważ moja była uszkodzona, ale nigdy jej nie napełniłem. Spróbuję więc najpierw adaptacji przez vagcom, a jeśli to nie pomoże, mam nadzieję, że będzie wymagała ponownego napełnienia, aby pozbyć się hałasu!

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5740398-Cold-A-C-blowing-only-on-one-side-of-car&highlight=HVAC+adaptation
 
#7 ·
Tak, częsta usterka. Reset z Vcds czasami może to naprawić. Ale generalnie ząb w silniku jest uszkodzony, więc silnik v70 wymaga wymiany. Kosztuje około 90 funtów do kupienia od dealerów iirc.

Gdzieś w sieci jest instrukcja montażu.
 
#16 ·
V71 to powszechny problem,

To nazwa silnika klapy recyrkulacji powietrza do klimatyzacji.

Z biegiem czasu dzieje się tak, że:

1) mogą się kleić z powodu braku użytkowania

2) Tracą prawidłowe pozycjonowanie (całkowicie otwarte lub całkowicie zamknięte) z powodu przeskakiwania zęba silnika.
Przeskakiwanie zęba może wynikać z tego, że ktoś użył jednego z tych strasznych sprayów do czyszczenia klimatyzacji, które pozostawiają na zawsze lepką pozostałość na każdym kawałku plastiku, z którym się stykają - tj. gumowe uszczelki na klapie recyrkulacji. Jeśli klapa się zatnie, a silnik pracuje, może dojść do przeskoczenia zęba na silniku, więc pozycjonowanie staje się nieprawidłowe, a następnie w końcu słyszysz klikanie, gdy silnik próbuje przepchnąć obok całkowicie zatrzymanej pozycji klapy za każdym razem, gdy uruchamia się silnik recyrkulacji...

Podsumowując, musisz użyć vagcom, aby zmusić system do ponownego nauczenia się wszystkich pozycji klap (niestety nie może tego zrobić automatycznie). Po ponownym nauczeniu się systemu możliwe jest, że silnik V71 będzie działał poprawnie.

Ale jeśli v71 został pozostawiony zbyt długo i zniszczył swoje wnętrzności, to jedyną opcją jest nowy silnik, do którego trochę trudno się dostać!