VW Golf R32 Forum banner
1 - 19 of 19 Posts

·
Shiver Me Timbers
Joined
·
995 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hi all.what do you think a carbon wrapped front grille will look like on a silver mk4 r.also thinking about carbon plates aswell.opinions please before i buy them.thanks and appologies for posting this in FOR SALE section ...doh
 

·
Registered
Joined
·
1,704 Posts
Good point wez.think im gonna do it tomorrow:)
Modding a car is such a personal thing buddy, do what you like and how you want to....

You can ask what people think obviously, but at the end of the day they have there own tastes and opinions...

Good luck, defo post some pics up tho of the end results


Wez
 

·
Shiver Me Timbers
Joined
·
995 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Yeah i will.i clayed and waxed it today and its lookin that good i felt like i needed to do something else to it .lol
 

·
Registered
Joined
·
1,704 Posts
Sorry buddy not following here! :/

I understand the colours and it diferentes the two sections ......but why the cow lol...............


Wez
 

·
Member
Joined
·
4,420 Posts
Cow's are cool and make a statement as well as giving us milk and steaks.
True, true

if you cant afford a cow, paint your girlfriend

 
  • Like
Reactions: Andrew. and Jet9

·
Shiver Me Timbers
Joined
·
995 Posts
Discussion Starter · #17 ·
Think im just gonna do the plates for the time.my nephew gotta black r with carbon plates an they look good.anyone know the best place to get a new rear wiper.i want a mk5 one i think they look better.
 

·
Registered
Joined
·
1,704 Posts
Think im just gonna do the plates for the time.my nephew gotta black r with carbon plates an they look good.anyone know the best place to get a new rear wiper.i want a mk5 one i think they look better.
I got mine from ebay buddy,

You have to sand down the cap on the wiper arm tho or it touches the glass and could mark it over time...

Google it im sure there will be a guide somewhere


Wez
 
1 - 19 of 19 Posts
Top